....

....

vrijdag 8 maart 2013

Schaapje,schaapje heb je....




Schaapje, schaapje heb je witte wol.


Ja baas, ja baas drie zakken vol.



Dit lieve schaapje heb ik al een aantal weken in huis,
maar hij stond in bijkeuken te wachten, tot het
tijd was om hem in de kamer te zetten.
Hier ben ik dan, vinden jullie mij niet lief??



Voor mijn verjaardag, kreeg ik van mijn zus
een Tilda schaap cadeau, zo lief.
Zij heeft al heel veel van Tilda gemaakt en kan
dit zo mooi.
Toen mijn kleindochters dit zagen, wilde ze hem
gelijk mee naar huis nemen.



En wat doe je dan als Oma, je vraagt aan je zus
het patroon , en probeer hem na te maken,
 maar dat valt nog niet mee.
Maar uiteindelijk is het me toch aardig gelukt.
Ik heb ook nog een witte gemaakt, helaas heb
 ik daar geen foto van kunnen maken, want voor ik het
 wist, had mijn kleindochter hem al meegenomen, leuk hé
Op de foto hier boven is de gene die mijn
zus heeft gemaakt



Dit schaap heeft mijn man gezaagd van M.D.F
Ik heb hem beplakt met watte bolletjes.



Op het aanrecht is het ook pasen, de potjes en
het brooddeeg schaap heb ik jaren geleden gemaakt,
maar ik vind ze nog steeds leuk.



Nog een paar eieren op het dienblad in de keuken,
en laat nu het voorjaar maar komen.


Ik ben blij dat ik dit nog gedaan heb,
doe het nu even rustig aan, want de griep heeft
hier ook toegeslagen.
Ik wens jullie een heel fijn weekend.
Lieve groet Nelly


23 opmerkingen:

Wit en Wit zei

Wat leuk, dat schaap van uitgezaagd mdf en dan beplakken.
Ziet er heerlijk voorjaars uit, het tafereeltje in de keuken.

Doei Doei Greet.

Home and Lifestyle zei

Jij bent al helemaal in paassfeer zo te zien! Ik ben er nog niet aan toegekomen, maar wil er niet te lang mee wachten...het ziet er hier zo gezellig uit :-)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Barbara zei

Zo snoezig al die schaapjes. Je bent al helemaal in de paas sfeer, gezellig hoor.

Lieve groet,
B.

Coby zei

Hoi hoi, heerlijk al die schaapjes en ze zijn echt leuk...


fijn weekend,
Coby

Unknown zei

Wat een leuke schaapjes heb je. Ik vind het idee om zelf een te zagen en dan beplakken met wattenbolletjes supergaaf. Bij de intratuin hadden ze ook leuke, maar die waren zo prijzig vond ik. Maar dit is een heeeeeel goed alternatief. Ik laat het vanavond even aan mijn man zien. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

theeleuten zei

Wat gezellig die schapen, je potje met dat kippengaas vind ik ook erg leuk, die ga ik even onthouden!!

Fijn weekend, en beterschap! Evelien

La Blomst-Living zei

Je hebt een boel lieve schaapjes in huis! Dat staat weer gezellig!
En ik wens je van harte beterschap en hoop dat je toch nog een beetje van het weekend kan genieten.
Lieve groetjes, Linda

Christine zei

Zo leuke schaapjes .
Ik wens je beterschap .
Beste groeten ,
Christine

Ans van Ispelen zei

Wat lief,je schaapjes.
Erg leuk hoekje heb je gemaakt.
En ik wens je beterschap,hoor.
Doe het maar voorzichtig aan.

Groetjes Ans

What's in a day zei

Jij had dus mee naar de boerderij gemoeten..ha, ha, heel lieve schaapjes zeg en die tilda schapen zijn ook al zo leuk.
Je mdf schaap is een aanrader....super!!!

Doe rustig aan, uitzieken en binnen blijven.


Lieve groetjes,
Eefie

♥Sanne zei

hihi bij de xenos hadden ze ook lieve schaapjes... schaapje schaapje heb je witte wol...

Ús hûs ús thús zei

Wat een gezellig paashoekje heb je in de keuken gemaakt. De schaapjes zijn ook erg leuk. Wat zullen je kleindochters er blij mee zijn.
Beterschap.
Groetjes van Aleta

Joke zei

Leuke schaapjes heb je gemaakt.en hier gaat het ook zo als oma wat maakt is het ook altijd weer in beslag genomen door kleindochter maar ja ook wel weer leuk toch.
Ik hoop dat de griep gauw je huisje weer verlaat.

Groetjes Joke

Peet zei

Wat een leuke schaapjes allemaal! Lekker voorjaars sfeertje.
Lieve groetjes, Peet.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ziet het er alweer gezellig uit,leuk die schaapjes,allemaal hebben ze wel iets. Ook je hoekje in de keuken en de eitjes op je laatste foto zien er super uit. Wordt maar snel weer beter,lieve groetjes Miranda

IS Interieur Styling zei

Hey Nelly, wat heerlijke paas sfeer.
Je hebt de schaapjes mooi gemaakt.
Fijne week, groetjes Ingrid

MARIANNE zei

Ik vind je schaapje op de koffer het allerleukst...maar de Tilda van je zus...en die jezelf hebt nagemaakt zijn ook heel leuk hoor!
En ook je kleindochter(s) er nog blij mee gemaakt...dat is als oma helemaal fijn!

Geniet van het weekend, en groetjes! Marianne.

Willy zei

Fijn dat die schaapjes allemaal bij je binnen mogen zijn, het geeft een heerlijk lentegevoel in huis. Beterschap!

Marjon zei

Hallo Nelly, ziek maar goed uit want het is een heftige griep....
Wat leuk jouw schaapjes....enig en stuk voor stuk even leuk...je paasdecoratie is echt super.....fijn weekend en beterschap....liefs Marjon

Liefde voor kransen ♡ zei

Hopenlijk ben je al wat opgeknapt. Wat ziet er leuk en gezellig uit bij je met al die schaapjes! Heerlijk lentegevoel!
Beterschap, liefs Lindy

Anoniem zei

Ik vind je brooddeeg-schaapje zo lief. Hij ligt daar zo lekker te soezen...Leuk hoekje heb je gemaakt.
Hopelijk valt de griep mee, en ben je weer wat opgeknapt. In ieder geval beterschap!
Liefs, Peetje

Mayflower zei

Wat een mooie schaapjes Nelly, de houten die je man gemaakt heeft vind ik ook zo mooi.
Hopelijk ben je weer hersteld van de griep.
Lieve groet, Mea

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Wat een leuke schaapjes!
Leuke blog heb je zeg.
Ik ga je volgen! :)

Lieve groet, Arja