....

....

dinsdag 23 oktober 2012

Limoen decoratie




Ik maak heel graag groen decoraties',  niet alleen
van bloemen, maar van alles wat de natuur maar geeft
Gisteren had de groentenboer limoenen in de aanbieding
een hele zak voor maar  € 1,-- das leuk!!
Het waren er best veel en nou kan je in deze tijd best
een pitamientje meer gebruiken,  en je kan ze overal
in en bij gebruiken maar dit waren er toch wel veel.



Dus ik heb er een limoenen pot van gemaakt,
heel simpel met wat mos ertussen , het staat en ruikt
zo lekker fris in de keuken.
Dat schoonmaken ""bijna"" overbodig wordt.




Ik vind de kleur zo prachtig



Ik heb ze niet allemaal gebruikt, de rest
eten we ""HEERLIJK"" op




Nog een fijne week lieve groet Nelly



23 opmerkingen:

Bonjade zei

Oh echt prachtig.....dat ziet er inderdaad super uit!
Blijft het ook lang goed?

Het ruikt inderdaad vast en zeker limoentjes fris bij je ;)

Fijne avond

Lieve groet

my way of living zei

Ja ik vind ze ook zo mooi groen.
Bij ons zijn ze wel wat duurder.
Daarom maar niet gekocht.

leuk geworden.

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

Ohh, die zwarte pot met lemoenen, wat is dat mooi geworden zeg! Ik vind het bijzonder geslaagd!

Lieve groet, Ingrid

♥Sanne zei

Ohhhh wat leuk een vers decoratie stuk. Dat vind ik echt leuk. Voor een euro is toch geen geld. Als je dan je keuken in loopt en je ruikt en ziet zo mooi fris stuk mmm heerlijk. Inderdaad als of je niet meer schoon hoeft te maken. Je eet ze toch niet als een appel dan ga je toch zuur kijken... =)

groetjes Xanne

What's in a day zei

Limoenen niet alleen heerlijk om te gebruiken maar ook om te decoreren...geweldig Nelly, het staat super leuk en het ruikt natuurlijk heeeeeeel fris!!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Petra zei

WHAUW, zeker erg mooi, prachtige kleu voor nul geld. En je decoratie's sfeervol hoor. En dat het lekker ruikt daar twijfel ik niet aan en de smaak is raak, wat eigenlijk een veelzijdig vruchtje. Geniet van je avond, groetjes Petra.

Unknown zei

Erg leuk gedaan zeg.
Deze tijd kunnen we zeker vitaminen gebruiken maar ook gezelligheid binnen.
Fijne avond.
Groetjes,
Nelleke

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er super leuk uit zeg heel leuk gedaan en wat zou dat fris ruiken ...ook leuk is het om ze te drogen in de oven als plakjes kan je ze daarna weer gebruiken in stukjes of een krans want een 1 euro is wel een koopje hoor had gelijk 2 zakken genomen hahahhaha fijne week lieve groet rosita

Pascale zei

Leuk! Mooie kleur ook.
Groet, Pascale

Maria zei

Dat ziet er erg leuk uit en ik ruik het bijna door het scherm heen.
Liefs
Maria

Anoniem zei

Wat ziet dat er mooi uit! Wat een frisheid in kleuren. Heel gezellig!
Wat denk je van een karnemelk-limoenpudding?

Lieve groet,
Gerry

La Blomst-Living zei

Dit ziet er gezellig en fris uit! Weer leuk gedecoreerd!
Groetjes
Linda

Ans van Ispelen zei

Leuk idee.
En het ziet er ook nog eens erg mooi uit.

Groetjes Ans

Ger zei

De geur van limoen is heerlijk fris,
en de kleur staat me ook wel aan,ook je idee is leuk bedacht,
.....maar.... ik denk dat het bij mij in 'n mum van tijd zou krioelen van de fruitvliegjes met die doorgesneden citrusvruchten en na enkele dagen zou ik ze kunnen ''kammen'';-)

En dat vind ik verre van limoentje fris!!!

Groetjes,
Ger

ria zei

Helemaal leuk!!!
Groetjes Ria

Stella zei

Wát een leuk idee en idd prachtig die groentint !
Lieve groet,Stella

Krek wak wou zei

Het ziet er niet alleen prachtig uit, het ruikt bij jou limoentjesfris! Kei leuk gemaakt!
Groetjes van Nicole

Loraine Living zei

Wat een frisse kleur, erg leuk gedaan ! Fijne dag, lieve groet Diana

Janny zei

Mooi gedaan! Ik denk dat de aangesneden limoenen wel snel zullen verkleuren of niet?
Grappig is dat bij het zien van jouw foto's automatisch de speekselklieren gaan werken:-)
Janny

MARIANNE zei

Wat heb je dat leuk gedaan zo in die zwarte pot...dat zal zeker heerlijk fris ruiken!
En het was ook wel echt een super koopje zoveel limoentjes voor maar één euro...wel uitkijken dat je er niet zuur van gaat kijken hoor...ha,ha!

Groetjes Marianne.

Kom Achterom zei

Het ruikt inderdaad heerlijk! Ik heb op dit moment sinaasappel liggen met kruidnagel Hmmmm

Liefde voor kransen ♡ zei

Ontzettend leuk idee! En zo mooi die kleur!
Liefs Lindy

Annelein zei

Wat ziet dat er gezellig uit en wat een leuk idee!!! Nu maar wachten totdat de groenteboer hier ook zo'n actie heeft...