....

....

zondag 26 augustus 2012

Brocante markt

                                  

                                                    


Zoals ik al melde in mijn vorige post

 kon ik het ook tijdens de vakantie niet

laten om even naar een brocante markt te gaan.

Ik heb heel veel leuke dingen gezien,

maar mijn huis staat best vol en op zolder kan

ook niet veel meer bij. Ik kan natuurlijk naar

naar een groter huis verhuizen, maar we

hebben een heel fijn huis dus dat is geen optie.

Maar aan een paar dingen kon ik toch

geen weerstand bieden. ZUCHT!!








Een leuk brocant bloesje met veters

daar heb ik nog wel plaats voor.





Een heel leuk geborduurde lingeriezak voor

maar € 3,00, die verleiding was te groot en ging

ook mee naar huis.





En tot slot een paar brocante schoenmallen

Ik had ze nog nooit eerder gezien en dacht

daar vind ik vast nog wel een plekje voor.

Misschien ga ik ze nog een kleurtje geven.


Ik wens jullie een fijn week

Hartelijke groetjes Nelly
                                              
                                              

13 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Wat heb jij weer geluk met die mooie vondsten!
Vooral die linnenzak, voor die prijs
zou ik ook wel een plaatsje gevonden hebben ...
Nog een prettige avond,
lieve groetjes,
Valerie ♥

Anoniem zei

Mooie vondsten hoor ! Toch altijd weer leuk om over zo'n markt te struinen.

Liefs, Lieke.

Ans van Ispelen zei

Erg mooie vondsten.
Ja,ik zie dat meer dat een bloes of jurkje als decoratie wordt opgehangen.
Ik begrijp,dat het dan gaat om kledingstukken,uit grootmoeders tijd,of zo.
Ik vind het steeds zo mooi.

Groetjes Ans

MARIANNE zei

Ja hoe moeilijk is dat...je huis is bijna helemaal vol geslipt, met de vondsten van jaaaaren...maar toch, als je op een brocante markt(je) loopt...zie je meestal toch nog altijd wel iets, wat je...'echt niet' kan laten liggen/staan of hangen hé...ha,ha!
Maar deze mooie vondsten nemen gelukkig niet zoveel ruimte in!

Groetjes van Marianne.

Elly's kleine idylle zei

Ohhh,heel herkenbaar hoor....maar de verleiding is ook groot als je weer mooie spullen tegen komt zoals hier bij jou...Prachtige vondsten heb je gedaan Nelly en hier heb je gelukkig niet veel ruimte voor nodig toch...Het staat trouwens super leuk ...
Ik wens je nog een fijne avond en een lieve groet...ELLY.

Anoniem zei

Liebe Nelly,
tolle Deko, gefällt mir sehr gut!!!!

Ganz liebe Grüße, Birgit

Joke zei

Het is altijd leuk om in de vakantie naar een brocante markt te gaan.
En ook al zeg je van te voren ik koop niets (zeg ik n.l ook al tijd).
Kom je toch altijd weer met wat leuks thuis.
Het brocante bloesje en lingeriezak is leuk voor in de slaapkamer daar is altijd wel een plekje voor te vinden.

Groetjes Joke.

What's in a day zei

Gelukkig neemt dit weinig plaats in Nelly anders moest je een aanbouw gaan bouwen:)
Moeilijk toch om zulke leuke dingen te laten liggen, de lingeriezak is prachtig.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Anoniem zei

Oh wat herkenbaar en wat leuk dat je toch nog weer leuke spulletjes meebracht. Dat bloesje en de lingeriezak is leuk!
Weet je wat ik wel doe? Een plank in de kast voor teveel dingen en dan zo af en toe omruilen. Mijn omruilplank noem ik dat!

Lieve groet,
Gerry

Krek wak wou zei

Haha....ik kan ook nooit weerstand bieden! Super leuke dingen heb je gevonden...vooral het lingeriezakje is erg mooi!
Groetjes van Nicole

Unknown zei

Wauw, wat een leuke vondsten!!
Aparte schoenmallen, hoor.
Heerlijk, hè, dat struinen....
veel plezier met je aankopen.
Vriendelijke groeten,
Chantal

Plenty of Presents zei

Nelly,
Lingeriezak is een topper en dit zijn schatten die niet veel ruimte innemen. Geniet ervan. groet Paula

Liefde voor kransen ♡ zei

Hoi Nelly! Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog, erg leuk! Wat heb je een mooi blog! Je hortensiakrans is goed gelukt! En ik zie een heleboel mooie spullen voorbij komen. Je hebt er weer een volgster bij :) Liefs Lindy