....

....

woensdag 23 november 2011

lekker neutje



Houden jullie ook van een lekker likeurtje????
ik wel lekker met heeeel veel slagroom
Dan is dit misschien leuk om te maken en lekker voor de feestdagen.
En je wordt er niet dik van, want er zit bijna geen suiker in UHUMMMMMMMMM
Het is tenslotte niet iedere dag kerst toch!!!
Ik had het recept heel leuk in mijn foto gezet,
maar ik wil niet dat jullie allemaal naar de opticien
gaan rennen, dus nog maar een keer in het groot
RECEPT VOOR KOFFIELIKEUR
1/2 liter jonge jenever
1/2 pond kandijsuiker
10 zakjes vanile suiker
100 koffiebonen
Iedere dag fles goed omschudden tot de suiker
is opgelost. Na 6 weken de bonen eruit halen en proost

3 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

yummie dat klinkt heerlijkkkk mmmmm schrijf het op en gaat het zeker proberen kan nog net voor kerst hahahahah fijne avond lieve groet rosita

hipinholland zei

Dit ga ik zeker proberen, want ik ben gek op likeurtjes!!!!!!!!!!!! En dan nog zelfgemaakt ook, dat moet helemaal goed komen.
dankjewel voor dit receptje! groetjes christel

Elly's kleine idylle zei

Wat is dit een speciaal recept van een likeur.....deze ga ik zeker ook maken, mijn eigen brouwerij in de keuken....heel hartelijk bedankt voor dit recept...heel leuk....en proost.
lieve groet en een fijn weekend .....Elly